|
سی زان |
||
قل اعوذ برب الناس |
||
که دنیا را به تعظیم حقانیت تاریخی مردم نستوه ایران نشاندند.

جز این متن قشنگ که از یک دوست عزیزی برایم رسید
از اون دوست عزیزم ممنونم و برایش لحظ های خوشی را آرزو میکنم
همچنین برای همه دوستان عزیز
دعا کنیم
| هیچکس ﺩﻟﺶ ﻧﮕﯿﺮﻩ... ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﮔﺮﻓﺖ ﺧﺪﺍ ﯾﻪ ﻫﻢ ﺻﺤﺒﺖ ﺧﻮﺏ ﺑﺬﺍﺭﻩ ﺳﺮ ﺭﺍﻫﺶ... ﺩﻋﺎ کنیم ﻫﯿﭽﮑﺪﻭممون ﺍﺷﮑﯽ ﺍﺯ ﭼﺸﻤﺎﺵ ﻧﯿﺎﺩ... ﺍگرم اﻭﻣﺪ ﺍﺯ ﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ ﺑﺎﺷﻪ... ﺩﻋﺎ کنیم ﻫﯿﭽﮑﯽ ﺩﻟﺶ ﭘﺮ ﻧﺸﻪ... ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﭘﺮ ﺷﺪ ﭘﺮ ﺑﺸﻪ ﺍﺯ ﻋﺸﻖ وﺧﻮﺷﺤﺎﻟﯽ... ﺩﻋﺎ کنیم هیچکی ﻧﺎ ﺍﻣﯿﺪ ﻧﺸﻪ... ﺍﮔﻪ ﻫﻢ ﺷﺪ ﺧﺪﺍ ﺯﻭﺩ ﯾﻪ ﺍﻣﯿﺪ ﺩﯾﮕﻪ ﺑﻬﺶ ﺑﺪﻩ... دعا کنیم عزیزانمون در سلامت کامل باشن... اگرم کسی عزیزش رو از دست داده روحش شاد باشه... ﺩﻋﺎ کنیم ﻫﺮ ﮐﯽ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺗﻮ ﺩﻟﺶ ﺩﺍﺭﻩ ﺑﻬﺶ ﺑﺮﺳﻪ... و ﺩﻋﺎ کنیم حکمت خدا با آرزوهامون یکی باشه. دوستای گلم امیدوارم سال۹۴ بهترین سال زندگیتون باشه |